sylwetka

Cel: prawidłowa sylwetka. Jak ją odmienić?

Przedstawiam wam efekty kolejnej, pięknej współpracy. Cudowny przykład jak regularne ćwiczenia mogą zmienić waszą postawę, a także pomóc uporać się z uciążliwym bólem pleców. 

Pierwszy krok. Dokonaj oględzin. Jak wygląda Twoja sylwetka?

Wierzę, że nie ma nic lepszego niż zdjęcia “przed” i “po” aby dokonać prawidłowej oceny – jak faktycznie prezentuje się Twoja sylwetka, aby sprawdzić postępy, a także zmotywować się do działania. Patrząc na siebie na codzień w lustrze ciężko dostrzec subtelne różnice. 

Moja klientka zgłosiła się do mnie z dokuczliwym bólem pleców, bólem karku i ogólnym brakiem kondycji. 

Powody?

Standard naszych czasów. Siedzący tryb życia i pracy. 

Jak wpływa to na sylwetkę?
  • głowa/kark wysunięte do przodu
  • zaokrąglone plecy w górnej części kręgosłupa, postawa zamknięta
  • pogłębiona lordoza w dolnej części kręgosłupa
  • wydęty brzuch 
Jakie działania podjęłyśmy aby poprawić sylwetkę oraz ogólną sprawność?

Dwa razy w tygodniu 60-90 minutowy trening uwzględniający ćwiczenia funkcjonalne, oraz trening siłowy zakończony interwalami biegowymi lub interwały wplatane bezpośrednio do treningu, z koncentracją na wzmocnienie mięśni przyczepu kręgosłupa oraz brzucha. 

Rezultaty są powalające. A co najważniejsze ból pleców i karku poszedł w niepamięć! 

Jeżeli jesteście ciekawi innych rezulatów odnajdzie mnie na facebooku, instagramie #teambodyhub lub zerknijcie na sukcesy moich pacejntów

https://www.mybodyhub.com

sylwetka
Udostępnij: