Przepyszne Green Smoothie… pod kolor oczu 🙂

Po ostatnich podróżach i zdecydowanie mało higienicznym trybie życia, nadszedł czas na powrót do dobrej diety i regularnych ćwiczeń. Nie ma nic lepszego niż zacząć dzień od witaminowego kopa! Od razu poziom motywacji sięga zenitu.

Dlatego zamiast wypleniać swoje ciało cukrem zalewając płatki śniadaniowe mlekiem, przygotuj sobie pyszne i odżywcze green smoothie. Mój kolejny sposób na zjedzenie całego pęczka pietruszki w kilku łykach <3

Przepis jest bajecznie łatwy! Wystarczy, że zmiksujesz kilka składników:

  • pęczek natki pietruszki
  • banana
  • papaję
  • mleko kokosowe lub migdałowe

Natka pietruszki – w 100 g jest 5 mg żelaza i 177 mg witaminy C (więcej niż w cytrusach). Świetnie wpływa na wzrok i cerę, bo ma aż 5510 µg beta-karotenu i 3,1 mg witaminy E. Natka obfituje też w kwas foliowy (170 µg), a ponadto w sole mineralne: magnez, wapń, potas, fosfor, cynk, miedź i mangan.

Papaja – jej główną zaletą jest poprawa trawienia i ułatwienie wypróżniania.

Banan – zawiera wszystkie najważniejsze witaminy – A, C, E, K oraz te z grupy B. Nie brakuje w nich także błonnika oraz składników mineralnych – magnezu, fosforu i wapnia. Jednak najwięcej mają potasu.

 

A tu znajdziecie więcej pomysłów na pyszne Green Smoothie. YUMMY!

Udostępnij: