Dzień Dobry! U Was dopiero poranek, a ja już po treningu i pysznym lunchu! Pamiętajcie, że posiłek potreningowy powinien być dobrze zbilansowany, podejście “trenuję więc mogę zjeść cokolwiek” nie doprowadzi Was do wymarzonej sylwetki!
(Plus te wszystkie bajki o 40minutowym okienku potreningowym, podczas którego wszystkie grzechy zostaną Ci wybaczone … Boże daruj!)
Ja dziś zjadłam zawijanego kurczaka z suszonymi pomidorami i bekonem, pieczoną brukselkę, cukinię, liście brokuła chińskiego i odrobinę kaszy jaglanej. Pycha!
11148666_996068483750644_6895270459683744328_n
Kurczaka pokrój w filety, oprósz bazylią, oregano i świeżo mielonym pieprzem z obu stron. Na jednym końcu ułóż suszone pomidory i zawiń bardzo ciasno. Na każdej roladce połóż kawałek boczku. Zawiń w folię aluminiową lub papier do pieczenia.

Brukselkę i cukinię ułóż na blasze do pieczenia skrop oliwą z oliwek i posyp ulubionymi przyprawami. Wstaw wszystko do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 15 min. Dołóż na blachę umyte liście brokułu chińskiego. I piecz jeszcze 5-7 minut.

Jeżeli lubisz chrupiący boczek, podsmaż roladki przez chwilę na patelni przed podaniem.

Udostępnij: