Przygotowanie tej bomby proteinowej zajmie Ci tyle co ugotowanie brązowego ryżu, który stanowi idealny dodatek do potrawy, czyli 30min.

Gdy mówimy o białku, mamy tendencję uznawać tylko to pochodzenia zwierzęcego. Często zapominamy o białkach roślinnych, które też posiadają szeroką gamę zalet. Fasola ma więcej protein niż mięso, choć to białka mniej wartościowe. Dlatego gdy połączy to warzywo z białym, chudym mięsem i dodatkowo brązowym ryżem, który także stanowi źródło białka, uzyskamy zestaw idealny:)

Biała fasola pełna jest protein, złożonych węglowodanów oraz błonnika. Wszystko razem tworzy piękny, prozdrowotny zespół. Częste spożywanie fasoli wiąże się z obniżeniem poziomu cholesterolu oraz zmniejszeniem ryzyka chorób serca i cukrzycy. Fasola to znakomity przykład żywności wolno uwalniającej energię, może ona bowiem pochwalić się niskim indeksem glikemicznym. Jest bardzo sycąca, pomaga dłużej utrzymać poczucie najedzenia, a tym samym zmniejsza szansę na wystąpienie ataków głodu miedzy posiłkami. Fasola ma w zapasie również wiele innych walorów, na przykład dysponuje kompleksową mieszanką składników odżywczych. Wśród nich znajduje się skrobia o bad word a na trawienie, będąca pożywieniem dla przyjaznych nam bakterii, które w zamian wytwarzają całą gamę substancji dobroczynnych dla zdrowia przewodu pokarmowego. Zawiera także solidną ilość witamin i minerałów.

…chyba nie muszę już dalej przekonywać, że warto dzisiejszy przepis przetestować od razu po powrocie do domu

gulasz-proteinowy-z-kurczakiem-i-biala-fasola-kochaj-zazarcie1

 

gulasz-proteinowy-z-kurczakiem-i-biala-fasola-kochaj-zazarcie3

gulasz-proteinowy-z-kurczakiem-i-biala-fasola-kochaj-zazarcie2

Udostępnij: